Jumaat, 20 Ogos 2010

      Runsingnye hati aku, entah ape yang x kene, kejap rase nak menangis, kejap rase nak marah, entaaaaaah!!! mungkin aku terlalu rindukan kawan2 aku, dah lame x jumpe dieorg, aku rindu sesangat.. raya nnti kalau x de arang melintang, ak nk g kat sume umah mmbe aku..aku rindu!!.. bile imbau kembali zaman sekolah dlu, aku mesti menangis, sbb mse skolah dlu aku xde la muram je, slalu hepi walaupon hatiku perit..humm..deja, aku rindu mu sesangat, lame dah x jumpe, kalau dlu mu slalu bt ak ketawa, slalu bt kawan2 mu bahagie..aku ingat lagi sume tu..aku rindu mu ja!!..cmah, aku pon rindu mu, mu je yang slalu ingat nk anto msg ke ak, yang laen sume senyap...ak cayang mu mah..mu la kawan aku dunie akhirat!! wani, aku pon rindu mu, walaupon mu senyap sokmo lau aku anto msg, tapi aku thu, mu mesti ingat sokmo kat mmbe2 kan??..aku mengharapkan kebahagian yang berpanjangan untuk mu..:)..k.hana, lme da x jumpe, da bape taun kte kuar skolah, lame sesanagt  x juumpe sampai k.hana da beranak 2..iza mintak maaf sbb x pernah jenguk k.hana semejak berkahwin sehingga melahirkan..maafkan iza ye??
      Kepada mmbe2 ak yang aku sangat sygkan korang, aku harap korang bahagie, jagn la sbb dah ade yang berpunya sehingga melupaka kawan yang dah sekian lame bersama semasa suka mahupon duka..tanpa kawan2, tiada erti hidup ini, sbb kawan la kte dapat mengerti apa itu persahabatan sejati..kepada kawan2ku semua, aku teramat rindukan kamu sangat2..:'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan